Ακόμα και με την ίδια τιμή, οι περισσότεροι προτιμούν τα θερμικά

Μια μελέτη από τον αυστραλιανό ιστότοπο σύγκρισης ασφαλίσεων Compare the Market αποκάλυψε ότι οι Αμερικανοί εξακολουθούν να προτιμούν τα οχήματα που κινούνται με θερμικά μοτέρ έναντι των ηλεκτρικών οχημάτων, ενώ το ανάποδο ισχύει στην Αυστραλία και τον Καναδά. Η μελέτη ξεκίνησε ρωτώντας τους καταναλωτές εάν θα προτιμούσαν να έχουν στην κατοχή τους ένα όχημα με κινητήρα εσωτερικής καύσης ή ένα ηλεκτρικό όχημα στην ίδια τιμή. Τουλάχιστον το 53% των Αμερικανών δήλωσε ότι θα προτιμούσε να παραμείνει στα υγρά καύσιμα σε σύγκριση με το 34% που θα προτιμούσε ένα EV. Οι υπόλοιποι δεν είχαν προτίμηση. Αυτό έρχεται σε αντίθεση με την Αυστραλία όπου 50.8% επέλεξαν την ηλεκτροκίνηση και τον Καναδά με το αντίστοιχο ποσοστό να φτάνει το 51.4%.

Από εκείνους τους Αμερικανούς που θα προτιμούσαν να είναι κάτοχοι ενός ηλεκτρικού, οι ηλικίες 18-24 ετών (43%) είναι οι πιο φιλικά προσκείμενες στα ηλεκτρικά, ενώ οι πιο βενζινοκέφαλοι (70+%) είναι οι 55-64 ετών.

Υπάρχουν μερικοί βασικοί λόγοι για τους οποίους πολλοί καταναλωτές στις ΗΠΑ δεν έχουν πειστεί ακόμη για τα ηλεκτρικά οχήματα, αποκαλύπτει η μελέτη. Για παράδειγμα, το 56.4% των ανθρώπων δήλωσε ότι το κύριο εμπόδιο εισόδου ήταν η διάρκεια ζωής της μπαταρίας και το κόστος αντικατάστασης. Η τιμή αγοράς ήταν επίσης ένα θέμα για το 54.4%, η αυτονομία ήταν ανησυχητική για το 50.9% των ερωτηθέντων κι οι χρόνοι φόρτισης αφορούσαν το 50.5% των ατόμων.

Είναι ενδιαφέρον ότι οι Αμερικανοί είναι πιο πιθανό να προτιμήσουν ένα EV εάν ξοδεύουν μεγάλα ποσά. H έρευνα του Compare the Market κατέγραψε ότι υπάρχουν διπλάσιοι άνθρωποι που θα ξόδευαν περισσότερα από 65.000 $ σε ένα EV από εκείνους που θα ξόδευαν το ίδιο ποσό σε ένα θερμικό όχημα. Είναι σημαντικό ότι το 32.5% των Αμερικανών θα ήταν πρόθυμοι να ξοδέψουν μόνο 25.000 $ για ένα ηλεκτρικό όχημα, πράγμα που σημαίνει ότι δεν υπάρχει ούτε ένα ηλεκτρικό ηλεκτρικό μοντέλο εντός του προϋπολογισμού τους. Στην Ευρώπη βέβαια έχουμε τέτοια μοντέλα όπως το Citroen Ami, το Dacia Spring, το VW e-Up και το Fiat 500e.

Περισσότερα Άρθρα